Nuorisojaosto

Helsingin Kirjatyöntekijäin Yhdistyksen nuoret

Ammattiosasto on työntekijöiden paikallinen toimintayksikkö. HKY kokoaa Helsingin, Espoon ja Vantaan graafisten alojen työpaikkojen työntekijät.

Osastolla on nuorten toimintaan vuosittain varattua määrärahaa, joka käytetään tapahtumiin nuorille. Liiton ja osaston nuorten tapahtumat on pääsääntöisesti tarkoitettu alle 35-vuotiaille.

Jos sinulla on ehdotuksia tapahtumaksi tai kysymyksiä lähetä viesti sähköpostilla yhdistyksen osoitteeseen hky.toimisto[at]gmail.com. Vuonna 2024 nuorisovastaavana toimii Samuel Sarti.

Myös opiskelijajäsenet voivat osallistua. Pääosa HKY:n opiskelijajäsenistä opiskelee Käpylän tekniikan alan oppilaitoksessa painotekniikan ja ulkoasuntoteutuksen linjoilla.

Paikallisten tapahtumien lisäksi kannattaa osallistua liiton tarjoamiin nuorten tapahtumiin, jotka ovat pääsääntöisesti osallistujille maksuttomia ja ihmisiä osallistuu eri puolilta suomea.